Mercedes-Benz E-Class Cabriolet – bumbung dibuka

Mercedes-Benz telah mengeluarkan satu teaser untuk E-Class Cabriolet terbaru, sebelum penampilan rasmi di Geneva, yang menunjukkan pergerakan membuka bumbung fabriknya. Seperti juga model coupe yang baru dilancarkan, modl cabriolet ini dijangka menggunakan barisan enjin yang sama termasuk petrol dan diesel, serta model prestasi tinggi AMG – pertama kali untuk E-Class dua pintu.

Bumbung fabrik E-Class Cabriolet dikatakan boleh dibuka dan masuk ke bahagian simpanan di belakang dalam masa 20 saat sahaja, dan apabila terdedah sebegitu, pengguna akan disediakan dengan pemanas tengkuk Airscarf dan sistem penghadang angin Aircap.

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet – bumbung dibuka

Apabila tampil buat pertama kali nanti, E-Class Cabriolet ini akan melengkapkan barisan kenderaan E-Class baru, sebagai tambahan kepada model sedan, sedan long-wheelbase, wagon, All-Terrain dan coupe yang sudah dilancarkan.

Pada tahun lepas di Jerman, Mercedes-Benz terlibat dalam konflik hak paten sistem Airscarf, yang menyaksikan sistem itu tidak lagi digunakan dan segala bahan pemasaran berkenaannya ditarik semula. Kekangan ini berakhir Disember lalu, dan bermakna, Airscarf kini boleh digunakan kembali oleh Mercedes-Benz.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required