Volkswagen Sg Besi dilancarkan secara rasmi

Volkswagen Sg Besi dilancarkan secara rasmi

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) bersama Wearnes Automotive telah melancarkan pusat sehenti terbaharunya, Volkswagen Sg Besi. Ia telah beroperasi sejak tiga bulan lalu, mampu memenuhi segala keperluan para pemilik kenderaan Volkswagen termasuk dari segi aspek selepas jualan, servis, penyelenggaraan, alat ganti, badan dan cat, penjajaran, tayar serta servis pendingin hawa.

Volkswagen Sg Besi ini berkeluasan lebih 75,181 kaki persegi dengan bangunan setinggi dua tingkat, yang terdiri daripada ruang pameran yang boleh menempatkan sehingga sembilan buah kenderaan, selain pelbagai kemudahan selepas jualan. Dengan pelaburan sebanyak RM6 juta, ia juga menempatkan ruang pameran yang boleh mempamerkan sehingga sembilan buah kenderaan, selain pelbagai kemudahan selepas jualan.

Malah terdapat 34 ruang penyelenggaraan yang dikendalikan oleh 34 orang juruteknik bertauliah dan berpengalaman bagi memenuhi apa jua keperluan pelanggan. Bukan itu sahaja, semua peralatan dan kelengkapan selepas jualan turut telah dinaiktaraf. Demi kemudahan pelanggan, ruang parkir bertutup juga telah ditambah. Ruang menunggu moden yang lengkap dengan TV kabel dan Wi-Fi turut disediakan.

Waktu operasi bagi bilik pameran di Volkswagen Sg Besi ialah setiap hari Isnin hingga Jumaat dari jam 9 pagi hingga 7 malam, manakala Sabtu pula sehingga jam 6 petang, manakala Ahad dan cuti umum bermula 10 pagi hingga 5 petang. Bagi perkhidmatan servis dan selepas jualan pula, dari Isnin hingga Jumaat dari jam 8 pagi hingga 8 malam, 8.30 pagi hingga 5 petang (setiap Sabtu) tetapi ditutup pada Ahad dan cuti umum. Manakala perkhidmatan badan dan cat pula, operasi bermula jam 8.30 pagi hingga 6 petang pada setiap Isnin hingga Jumaat, manakala pada hari Sabtu pula, waktu operasinya hanya sehingga 5 petang dan tutup pada setiap Ahad serta cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required