Harga bahan api bermula 6 April 2017- petrol Ron 95 naik 3 sen, Ron 97 naik 2 sen, diesel pula turun 3 sen

Harga bahan api bermula 6 April 2017- petrol Ron 95 naik 3 sen, Ron 97 naik 2 sen, diesel pula turun 3 sen

Harga bahan api untuk minggu kedua perlaksaan harga siling mingguan kini telah pun diumumkan, menyaksikan sedikit peningkatan untuk petrol, dan sedikit penurunan untuk diesel.

Untuk petrol, Ron 95 naik sebanyak 3 sen berbanding minggu lalu dan dijual pada harga RM2.16 seliter, manakala Ron 97 pula naik 2 sen kepada RM2.43 seliter. Bagi diesel pula, ia turun 3 sen menjadikan harga jualannya RM2.08 seliter.

Mengikut kaedah baharu ini, harga yang ditetapkan kekal selama seminggu iaitu bermula tengah malam ini hingga 12 April 2017.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required