IIMS 2017 – kemeriahan kereta ubahsuai dan klasik

IIMS 2017 – kemeriahan kereta ubahsuai dan klasik

Selain kereta-kereta baru yang dipamerkan di Indonesia International Motor Show (IIMS) 2017, keadaan sekitar kawasan pameran juga cukup meriah seperti karnival. Terdapat beberapa dewan lain yang menempatkan aksesori, pakaian, mainan serta pelbagai lagi barang berkaitan automotif semasa acara tersebut.

Keadaan di situ memang unik, dan tidak seperti kebanyakan motor show yang lain. Turut membuka mata wakil kami yang ke sana adalah kenderaan ubah suai khas serta klasik yang dipamerkan di satu ruang khas. Di sini kami pamerkan galerinya.

Dua penganjur pameran modifikasi terbesar Indonesia, Indonesia Automodified (IAM) dan Hot Import Nights (HIN) berkongsi dewan yang sama dan di situ, terdapat pelbagai kenderaan termasuk McLaren yang diubah suai dengan pelbagai bahagian gentian karbon, Ferrari serta hatchback dari kelas LCGC.

Turut tidak terlepas daripada sentuhan kreativiti warga di sana adalah kenderaan offroad. Sehinggakan, kami kami masih tidak pasti apakah kereta asal ‘pikap Evoque’ yang turut berada di sana. kalau anda boleh teka pula apa kenderaan asal ‘Lamborghini’ enam tayar yang dipaparkan ini, sememangnya anda akan mendapat tanda hormat daripada kami.

Pastinya ada sesuatu untuk sesiapa sahaja di kawasan pameran tersebut. Jika Agya menggunakan pintu yang dibuka ke atas bukan cita rasa anda, bagaimana pula dengan kereta klasik? Model-model jenama terkenal dari Amerika Syarikat juga turut dibawa seperti antaranya Bel Air, Impala, C1 Corvette dan laungan enjin V8 Chevrolet juga sering kedengaran.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required