Volkswagen Polo Allstar kini di Malaysia – aksesori tambahan bernilai RM6,000, harga RM72,888

Volkswagen Polo Allstar kini di Malaysia – aksesori tambahan bernilai RM6,000, harga RM72,888

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) memperkenalkan model Polo edisi istimewa pada hujung minggu ini, yang digelar Volkswagen Polo Allstar, dengan penambahan aksesori bernilai RM6,000 iaitu lebih RM2,841 berbanding model standard. Polo Allstar ini ditawarkan pada harga atas jalan RM72,888 tanpa insurans.

Aksesori yang ditampilkan termasuklah jaluran kekemasan hitam pada pintu, spoiler belakang, kekemasan hitam di belakang dan logo “Allstar”. Di dalamnya, ia turut didatangkan dengan pedal aluminium, bersama tempat duduk balutan kulit, scuff plate sisi dan alas lantai, semuanya khas untuk “Allstar”.

Lain-lain elemen masih kekal sama seperti Polo standard, termasuklah lampu utama halogen, lampu kabus, roda aloi “Riverside” 15-inci, cermin tingkap berkuasa automatik, pendingin hawa automatik dan sistem infotainmen RCD 330G dengan skrin sesentuh dan empat-pembesar suara. Bagi aspek keselamatannya, ia didatangkan dengan dua beg udara, ABS dengan bantuan brek dan cagak ISOFIK pada tempat duduk belakang.

Malah bahagian mekanikalnya turut dikekalkan iaitu dengan enjin petrol 1.6 liter MPI empat-silinder yang mampu menghasilkan kuasa sehingga 105 PS pada 5,250 rpm dan tork 150 Nm pada 3,000 rpm. Pacuannya disalurkan ke roda hadapan menerusi transmisi automatik Aisin enam-kelajuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required