Proton taja pakaian raya untuk balu, anak-anak yatim bekas kakitangannya dalam program Kasih Ramadan

Menyemarakkan lagi kasih sesama insan di bulan yang mulia ini, Proton juga tidak melupakan jasa bekas kakitangannya yang telah kembali ke pangkuan Ilahi dengan menaja pakaian raya untuk balu dan anak-anak mereka. Menerusi program Kasih Ramadan 2017, Proton telah membawakan 15 buah keluarga membeli-belah pakaian raya di Jakel, Shah Alam, pada pagi ini.

Turut hadir sama dalam majlis ini ialah CEO Proton Dato’ Ahmad Fuaad Kenali, yang diiringi oleh pihak pengurusan tertinggi Proton termasuk Abdul Rashid Musa selaku CEO Proton Edar Sdn Bhd. Manakala bagi pihak Jakel Shah Alam, pengarahnya Tuan Haji Mohamed Izani Mohamed Jakel turut hadir sama memeriahkan majlis.

Proton taja pakaian raya untuk balu, anak-anak yatim bekas kakitangannya dalam program Kasih Ramadan

Kegembiraan terpancar di wajah anak-anak yatim dan balu kepada bekas kakitangan yang pernah berkhidmat dengan Proton ini, memilih pakaian raya masing-masing. Biar pun pasti terselit kesedihan kerana sekali lagi pada tahun ini, tidak dapat berhari raya dengan bapa yang telah kembali ke pangkuan Ilahi, namun pengkongsian rezeki oleh Proton ini ibarat mengubat duka di hati insan yang ditinggalkan orang tersayang.

Malah apa yang dilakukan oleh Proton ini ternyata usaha yang murni, bukan setakat beramal jariah apatah lagi di bulan yang mulia ini, bahkan sedikit sebanyak meringankan beban keluarga ini dengan cara berkongsi rezeki.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required