Rapid KL sediakan bas ulang-alik khas mulai hari ini ekoran kekangan perkhidmatan tren monorel

Rapid KL sediakan bas ulang-alik khas mulai hari ini ekoran kekangan perkhidmatan tren monorel

Disebabkan perkhidmatan monorel yang buat masa ini beroperasi dengan tren dua gerabak sahaja, mulai hari ini Rapid KL akan menyediakan bas ulang-alik khas untuk para pengguna.

Menurut kenyataan yang turut disiarkan menerusi laman Facebook rasminya, Rapid KL berkata perkhidmatan bas itu akan bermula 7 pagi hingga 10 malam setiap hari kecuali pada hujung minggu dan hari cuti umum.

Perkhidmatan bas ulang-alik ini akan melalui sepanjang jajaran monorel dari KL Sentral ke Titiwangsa dengan hentian di semua stesen monorel, pada kekerapan antara 15 dan 20 minit bergantung kepada keadaan trafik.

Bagaimanapun, dalam perjalanan pulang dari Titiwangsa ke KL Sentral, bas terbabit tidak akan berhenti di Tun Sambanthan dan AirAsia-Bukit Bintang disebabkan jajaran jalan sehala di Brickfields dan Bukit Bintang.

Notis-notis pemberitahuan juga akan diletakkan di lokasi-lokasi perhentian bas ini bagi memudahkan pengguna. Sebarang pertanyaan, bolehlah diajukan ke pusat perkhidmatan pelanggan Rapid KL.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required