Proton buka pusat baik pulih badan dan cat di Serdang

Proton buka pusat baik pulih badan dan cat di Serdang

Proton, melalui salah satu pengedarnya, iaitu World Car Care Services Sdn Bhd telah membuka secara rasmi sebuah pusat baik pulih badan serta cat kenderaan di Taman Bukit Serdang. Walaubagaimanapun, syarikat ini sebenarnya sudah beroperasi sejak tahun 1997 dengan khidmat asas servis dan alat ganti, serta pusat pameran dan jualan di Bukit Jalil.

Pembukaan pusat khidmat baik pulih badan kenderaan ini sekaligus dapat meningkatkan khidmat World Car Care Services terhadap pemilik Proton di kawasan sekitarnya dan pelanggan dapat menikmati servis yang lebih selesa dan menyeluruh. Alamat penuhnya adalah Lot 591, Jalan BS 10/6, Taman Bukit Serdang, 43300 Seri Kembangan, Selangor.

Proton buka pusat baik pulih badan dan cat di Serdang

Selain pembukaan pusat baik pulih badan dan cat ini, Proton turut mengumumkan penganjuran kempen ‘Amazing 5 Value’ bersempena bulan kemerdekaan ini, dengan pelbagai tawaran istimewa. Ini termasuk pakej servis percuma selama lima tahun atau 100,000 km (termasuk alat ganti, minyak enjin serta upah) yang berharga mencecah sehingga RM3,700, jaminan lima tahun atau 150,000 km dan penarafan keselamatan lima bintang untuk model tertentu.

Turut ditawarkan adalah bonus kesetiaan nasional sehingga RM1,000 kepada pemilik Proton sedia ada. Dalam kempen ini terdapat juga pertandingan pandu uji dan menang ‘Experience the Drive’, di mana pemenang mingguan akan mendapat kad petrol bernilai RM500, manakala pemenang bulanan pula akan menerima RM3,000 tunai.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required