ETCM tawar program TC Warranty Plus untuk kenderaan Nissan, ganti beg udara Takata di Tesco

Edaran Tan Chong Motor (ETCM) menerusi Tan Chong Insurance Business Stream (TCIBS) iaitu divisyen insurans Tan Chong Motor Holdings Berhad secara rasminya melancarkan satu program jaminan lanjutan untuk para pemilik kenderaan Nissan iaitu TC Warranty Plus.

Program TC Warranty Plus menawarkan jaminan lanjutan daripada jaminan biasa tiga tahun (kenderaan kegunaan peribadi sahaja) untuk para pemilik kereta NISSAN. Ia berkuatkuasa selepas berakhirnya tempoh Jaminan Asal Pengeluar selama tiga tahun atau perbatuan sejauh 100,000km (mana-mana tiba dahulu).

ETCM tawar program TC Warranty Plus untuk kenderaan Nissan, ganti beg udara Takata di Tesco

Pengurus Besar Kanan TCIBS, Say Teck Ming berkata, “Berikutan permintaan yang tinggi terhadap jaminan lanjutan selepas pelancaran jaminan selama tujuh tahun tanpa had perbatuan oleh ETCM, program baharu ini menawarkan perlindungan tambahan. Ia juga memberikan ketenangan minda kepada pemilik kerana mereka tidak perlu mengeluarkan belanja tambahan jika perkara yang tidak diingini berlaku.”

Dengan setiap pendaftaran program ini, pelanggan akan diberi Promosi Terawal dan layak menerima satu set Kit Menyegarkan Semula Enjin Petrol secara percuma, sah sehingga 31 Oktober 2017.

ETCM tawar program TC Warranty Plus untuk kenderaan Nissan, ganti beg udara Takata di Tesco

Dalam masa yang sama, ETCM dan TCEAS telah mengumumkan bahawa ia akan melanjutkan Penggantian Inflator Beg Udara Takata yang akan diadakan bukan sahaja di pusat servis tetapi juga di cawangan Tesco terpilih dari jam 10 pagi hingga 6 petang pada tarikh dan cawangan seperti berikut:

  • Tesco Bandar Bukit Puchong (23-24 Sept 2017)

  • Tesco Extra Klang (30 Sept – 1 Okt 2017)

  • Tesco Extra Cheras (7-8 Okt 2017)

  • Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

    Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

    10% discount when you renew your car insurance

    Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

    Car Insurance

    Izwaashura Sadali

    Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

     
     

    Add a comment

    required

    required