LPT2 tawar rebat tol 50% sempena Merdeka, Aidiladha

LPT2 tawar rebat tol 50% sempena Merdeka, Aidiladha

Selain dari Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS) dan Lebuhraya MEX, Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) turut menawarkankan rebat tol sempena sambutan Hari Kebangsaan dan Hari Raya Aidiladha esok.

Menurut laporan Bernama, LPT2 menawarkan rebat sehingga 50% bagi pengguna yang menggunakan lebuhraya yang menghubungkan Jabor ke Kuala Terengganu berkenaan.

Pengurus Besar LPT2 Husni Md Yusof berkata, rebat tol itu diberikan sebagai tanda penghargaan kepada sokongan pengguna lebuh raya itu terhadap inisiatif transaksi tol 100 peratus elektronik yang dilancarkan di LPT2 baru-baru ini.

“Rebat tol kali ini diberikan bagi perjalanan kenderaan kelas 1 dan melebihi 100 Kilometer yang membuat transaksi tol di plaza-plaza tol di lebuh raya LPT2 pada tempoh berkenaan,” katanya dalam satu kenyataan.

Beliau menjelaskan pengguna perlu membayar tol dengan kadar biasa kerana rebat 50 peratus itu hanya dimasukkan ke dalam kad PLUSMiles atau kad Touch n Go (dalam bentuk tambah nilai) apabila mereka menambah nilai kad berkenaan di plaza tol LPT2 dan pusat khidmat pelanggan PLUS di antara 15 Sep hingga 14 Dis depan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required