Lebuhraya Besraya ditutup secara berperingkat mulai 18 Sept-10 Nov untuk kerja penurapan, penanda jalan

Lebuhraya Besraya ditutup secara berperingkat mulai 18 Sept-10 Nov untuk kerja penurapan, penanda jalan

Besraya (M) Sdn Bhd (BMSB), syarikat pengendali bagi Lebuhraya Besraya telah memaklumkan, sebahagian laluan di lebuhraya terbabit ditutup secara berperingkat mulai 18 September (hari ini) sehingga 10 November 2017.

Menurut kenyataan media yang disiarkan menerusi Berita Harian, penutupan sebahagian daripada laluan itu adalah untuk kerja penurapan dan penanda jalan.

Di mana laluan yang ditutup dari jam 9 malam sehingga 6 pagi di kedua-dua arah membabitkan kawasan Kilometer (KM) 0.0 hingga KM21.9; KMB0.0 hingga KMB0.8 dan KMP0.0 hingga KMP3.3.

Syarikat itu berkata lagi, kerja pembaikan ini dijalankan demi keselesaan pengguna lebuh raya pada masa akan datang. Pengguna dinasihatkan supaya mematuhi arahan papan tanda keselamatan dan had laju yang ditetapkan. Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi Besline di talian 1800880999.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required