Jalan sekitar KL ditutup bagi naiktaraf Jalan Tun Razak

Jalan sekitar KL ditutup bagi naiktaraf Jalan Tun Razak

Beberapa jalan di sekitar Kuala Lumpur ditutup mulai 6 Oktober 2017 sehingga Januari 2018 bagi kerja-kerja menaiktaraf di sepanjang Jalan Tun Razak.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Syarikat Mengurus Air Banjir & Terowong (SMART), penutupan jalan oleh Gadang CRFG Consortium melibatkan Jalan Tun Razak, jalan keluar ke Bulatan Kampung Pandan dan Jalan Davis. Penutupan ini adalah bagi kerja-kerja menaiktaraf untuk meningkatkan aliran trafik di sekitar pusat bandar di Jalan Tun Razak dari Jalan Langgak Golf sehingga Bulatan Kampung Pandan dan Tun Razak Exchange (TRX), laporan Bernama.

Pengguna jalan raya yang datang dari arah Seremban, Cheras dan Sungai Besi disarankan menggunakan laluan alternatif seperti di Lebuhraya SMART untuk memasuki beberapa kawasan di pusat bandar termasuk Jalan Tun Razak, KLCC dan Bukit Bintang. Selain itu, bagi mereka yang keluar dari pusat bandar Kuala Lumpur juga boleh menggunakan Lenuhraya SMART bagi mengelakkan kesesakan trafik di Jalan Davis dan Bukit Bintang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required