ETCM tawar program bantuan banjir untuk pemilik kenderaan Nissan – diskaun 20% untuk alat ganti tulen

ETCM tawar program bantuan banjir untuk pemilik kenderaan Nissan  – diskaun 20% untuk alat ganti tulen

Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) dengan kerjasama Tan Chong Ekspres Auto Servis Centre (TCEAS) mengumumkan Program Bantuan Banjir Nissan untuk pemilik kenderaan Nissan yang terjejas akibat bencana banjir.

Program bantuan ini menawarkan diskaun sebanyak 20% bagi alat ganti tulen Nissan, diskaun 20% untuk kos buruh, restorasi upholsteri dengan kadar harga istimewa RM1,325 (termasuk GST) untuk model sedan Nissan sahaja, restorasi upholsteri dengan kadar harga istimewa RM1,590 (termasuk GST) bagi MPV/SUV/Pikap/Van Nissan sahaja serta waranti tiga bulan atau 5,000 km untuk pengantian alat ganti tulen Nissan dan buruh (mana yang tiba terlebih dahulu).

“Pelanggan adalah keutamaan kami dan perkhidmatan tambah nilai ini disediakan oleh ETCM dan TCEAS bagi membantu ratusan penduduk yang terjejas akibat banji kilat. Kami berharap dengan adanya bantuan ini sedikit sebanyak dapat mengurangkan bebanan yang ditanggung oleh mereka. Kami juga menggesa para pelanggan kami yang terlibat agar menghantar kenderaan masing-masing ke pusat servis TCEAS berhampiran secepat mungkin untuk kerja-kerja restorasi,” ujar Michael Yao, Ketua Unit Perniagaan TCEAS.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Program Bantuan Banjir Nissan ini, bolehlah menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan Nissan di talian 1800-88-3838.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required