Perodua Myvi 2018 – 1,500 tempahan dalam dua hari

Perodua Myvi 2018 – 1,500 tempahan dalam dua hari

Khamis depan, Perodua dengan rasminya akan melancarkan model Myvi 2018. Dan, nampak gayanya, model terbaru ini sudah mula mengukir sejarahnya sendiri – jumlah tempahan yang diterima sejak dua hari lalu sudah mencecah 1,500 unit.

Menurut Pengarah Urusan Perodua Sales Sdn Bhd, Datuk Dr Zahari Husin, itu merupakan rekod tempahan tertinggi yang pernah diterima oleh mana-mana model Perodua sebelum ini. “Tempahan yang diterima sejak 10 November lalu sudah 1,500 unit. Ini lebih tinggi daripada yang dicatatkan oleh Bezza tahun lalu.” Perodua mula membuka tempahan bagi Myvi 2018 pada 10 November.

Perodua Myvi generasi ketiga ini bakal hadir dengan pelbagai ciri terkini yang sangat menarik, antaranya pilihan enjin 1.3 liter dan 1.5 liter Dual VVT-i, lampu LED, dan pada model-model spesifikasi tinggi ia turut bakal tampil dengan enam-beg udara.

Myvi 2018 juga akan dilengkapi dengan ciri bantuan pemanduan keselamatan ASA yang terdiri daripada empat sistem berbeza – Pre-Collision Warning (PCW), Pre-Collision Braking (PCB) (mirip kepada autonomous emergency braking, AEB), Front Departure Alert (FDA) dan Pedal Misoperation Control (PMC).

Lebih menarik, hatchback ikonik ini turut menawarkan harga yang begitu kompetitif, bermula dari RM44,300 untuk 1.3 Standard G manual dan RM46,300 untuk automatik, RM48,300 untuk 1.3 Premium X dan RM51,800 untuk 1.5 High. Model tertinggi 1.5 Advance pula dijual pada harga RM55,300. Harga yang dinyatakan adalah harga atas jalan tanpa insuran, dan semua model hadir dengan pelindungan waranti lima tahun/150,000km

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required