Mitsubishi Malaysia bantu mangsa banjir di Pulau Pinang – tawar diskaun sehingga 40% untuk alat ganti

Mitsubishi Malaysia bantu mangsa banjir di Pulau Pinang – tawar diskaun sehingga 40% untuk alat ganti

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan penawaran diskaun sehingga 40% bagi alat ganti dan kos buruh untuk semua pelanggannya yang menjadi mangsa banjir di Pulau Pinang baru-baru ini.

Tawaran diskaun yang diberikan ini adalah sehingga 30 Disember 2017 bagi semua kenderaan Mitsubishi yang terjejas akibat banjir. Menurut MMM, hanya kenderaan yang dibeli dari pengedar yang diiktiraf yang layak menerima tawaran diskaun ini dan ia juga tertakluk pada pengesahan bagi memastikan ketulenan.

“Kami berharap dengan adanya bantuan ini dapat mengurangkan bebanan yang ditanggung oleh para pelanggan kami yang berhadapan dengan bencana alam ini,” ujar Tomoyuki Shinnishi, CEO MMM.

Mitsubishi Malaysia bantu mangsa banjir di Pulau Pinang – tawar diskaun sehingga 40% untuk alat ganti

Selain daripada diskaun bagi alat ganti, MMM turut menawarkan perkhidmatan menunda secara percuma bagi kenderaan yang terlibat untuk dihantar ke mana-mana pusat servis Mitsubishi terdekat. Apa yang pelanggan perlu lakukan ialah buat laporan polis terlebih dahulu dan menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan MMM di talian 1-800-88-2166 atau 03-7803 1566 untuk mendapatkan perkhidmatan trak penunda tersebut.

Malah pada cuti hujung minggu lalu, MMM bersama pengedar Mitsubishi bertauliah dan ahli Kelab Triton Tuners seramai 120 orang turut menganjurkan program pembersihan di beberapa kawasan yang terjejas akibat banjir.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required