Bilik pameran Volvo Sisma Auto secara rasminya dibuka – tawar khidmat jualan di Bukit Bintang

Bilik pameran Volvo Sisma Auto secara rasminya dibuka – tawar khidmat jualan di Bukit Bintang

Volvo Car Malaysia (VCM) hari ini melancarkan bilik pameran terbaharunya di Kuala Lumpur yang dimiliki oleh Sisma Auto. Bilik pameran Volvo pertama di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur ini terletak di tingkat bawah Menara Worldwide, Jalan Bukit Bintang dan dilancarkan sendiri oleh pengarah urusan VCM, Lennart Stegland bersama pengarah urusan Sisma Auto, Syed Khalil Syed Ibrahim.

Seperti juga bilik-bilik pameran Volvo baharu yang lain, premis Sisma Auto ini turut diberikan konsep Volvo Retail Experience (VRE) – tampil dengan persekitaran perniagaan yang serba mewah dengan elemen reka bentuk Scandinavia.

Fasiliti terbaharu ini mampu untuk mempamerkan lebih dari enam buah kereta pada satu-satu masa, dan turut disediakan dengan kemudahan lain seperti lounge, studio bagi pelanggan memilih kemasan dan aksesori untuk kereta baharu mereka, ruang penghantaran tertutup, dan juga ruang jualan barangan dan cenderamata Volvo.

Bilik pameran Volvo Sisma Auto secara rasminya dibuka – tawar khidmat jualan di Bukit Bintang

Namun, bilik pameran di Kuala Lumpur ini tidak mempunyai khidmat selepas jualannya sendiri dan pusat servis bertauliah Volvo milik Sisma Auto terletak di Glenmarie, Shah Alam. Tetapi fasiliti di Bukit Bintang ini masih lagi mempunyai kaunter servisnya sendiri, di mana pemilik boleh menghantar kereta di sini, seterusnya Sisma Auto akan menguruskan urusan lain untuk menservis kereta berkenaan.

Bagi pelanggan yang tidak sempat untuk menghantar kereta mereka bilik pameran mahupun terus ke pusat servis di Shah Alam, Sisma Auto turut menawarkan Concierge Service iaitu perkhidmatan mengambil dan menghantar semula kereta tersebut sama ada di rumah atau di pejabat pelanggan. Servis ini disediakan untuk semua pelanggan sekitar Lembah Klang.

“Kami begitu bangga kerana dapat menyertai rangkaian Volvo, jenama yang nyata sedang meningkat selepas melancarkan barisan model baru yang mengagumkan dari XC90 hinggalah S90 T8 Twin Engine baru. Dengan adanya bilik pameran baru ini, kami berhasrat untuk membawakan pengalaman Volvo kepada mereka yang tinggal atau bekerja ibu kota,” kata Syed Khalil.

Sempena pembukaan bilik pameran baru ini, SISMA Auto menawarkan peluang untuk memenangi lawatan ke Sweden yang ditaja sepenuhnya kepada pelanggan yang membeli mana-mana model baharu Volvo dari syarikat tersebut.

Selain dari Volvo, Sisma Auto turut menjalankan operasi cawangan Jaguar Land Rover (JLR) di Glenmarie dan Pulau Pinang. Manakala bilik pameran Volvo di Bukit Bintang ini juga sebenarnya merupakan bilik pameran mereka untuk jenama JLR sebelum ini. Syed Khalil turut menyatakan bahawa syarikatnya masih amat komited untuk membangunkan jenama JLR di Malaysia dalam jangka masa panjang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required