Pusat 3S Volkswagen di Seremban kini dilancarkan

Pusat 3S Volkswagen di Seremban kini dilancarkan

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) dan HICOM Auto Sdn Bhd (HICOM Auto) hari ini melancarkan penambahan terbaharu dalam rangkaian Volkswagen iaitu Pusat 3S Volkswagen Seremban. Ia merupakan satu-satunya pusat yang diiktirafkan oleh Volkswagen di Negeri Sembilan dan Pusat 3S Volkswagen kedua oleh HICOM Auto selepas Volkswagen Semenyih.

Memiliki keluasan lebih daripada 24,735 kaki persegi, bilik pameran Pusat 3S Volkswagen Seremban ini mampu menempatkan sehingga lapan buah kenderaan, sebuah lounge dan 13 ruang servis yang dikendalikan oleh 18 orang kakitangan selepas jualan berpengalaman dan berupaya menyelenggara sehingga 20 buah kenderaan sehari.

Terletak di kawasan industri Oakland yang strategik dan menjadi hab automotif di Seremban, pusat 3S ini menelan kos pelaburan awal berjumlah RM1.5 juta daripada HICOM Auto untuk pembangunan, pembelian peralatan yang diluluskan oleh Volkswagen, latihan dan pemerolehan kakitangan, ia dapat memenuhi keperluan pelanggan di Seremban 2 serta Negeri Sembilan.

Pusat 3S Volkswagen di Seremban kini dilancarkan

Sebagai perkhidmatan nilai tambah, Pusat 3S Volkswagen Seremban juga menyediakan perkhidmatan “Pengambilan & Penghantaran” kenderaan kepada para pelanggan yang tinggal dalam lingkungan 5 km daripada pusat ini. Bagi memudahkan para pelanggan, penasihat jualan Pusat 3S ini juga boleh menghantar kereta baharu ke rumah atau pejabat di atas permintaan.

“Kami mempunyai hubungan yang baik dengan HICOM Auto dan DRB-HICOM. Kami dapat rasakan bahawa Pusat 3S ini membuktikan komitmen Kumpulan HICOM. Tahniah kepada HICOM Auto atas pelancaran pada hari ini. Terima kasih atas komitmen anda terhadap jenama ini,” ujar Erik Winter, Pengarah Urusan VPCM.

Menurut Ketua Automotif, Bahagian Pengedaran Automotif dan Pengilangan & Kejuruteraan DRB-HICOM Berhad, Rohime Shafie pula, “Kami yakin bahawa kolaborasi di antara Volkswagen dan DRB-HICOM yang merupakan jenama peneraju dalam industri ini akan terus merintis jalan ke arah kerjasama yang memberi manfaat bersama dalam jangka masa panjang. Pusat 3S Volkswagen Seremban akan menjadi penanda aras terhadap penambahbaikan rangkaian kami, dari segi perkhidmatan jualan dan selepas jualan.”

Pusat 3S Volkswagen Seremban dibuka dari Isnin hingga Sabtu mulai jam 8.30 pagi hingga 7 malam. Pada hari Ahad dan cuti umum, ia dibuka dari jam 10 pagi hingga 6 petang. Perkhidmatan selepas jualan pula dibuka dari Isnin hingga Jumaat bermula jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang dan 8.30 pagi hingga 1 tengahari pada hari Sabtu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required