Pengguna Jambatan Kedua Pulau Pinang bakal nikmati diskaun tol 10% sempena Krismas ini

Pengguna Jambatan Kedua Pulau Pinang bakal nikmati diskaun tol 10% sempena Krismas ini

Berita baik bagi pengguna Jambatan Sultan Abdul Halim Muadzam Shah (JSAHMS) atau pun Jambatan Kedua Pulau Pinang, sempena Hari Krismas ini, diskaun sebanyak 10% bagi kadar tol untuk semua kenderaan akan diberikan.

Menurut Pengarah Urusan Jambatan Kedua Sdn Bhd (JKSB) Datuk Ir Mohd Ashari Alias, diskaun tersebut akan diberikan mulai jam 12.01 tengah malam sehingga 11.59 malam pada 25 Disember ini. Pengguna yang memasuki jambatan dari Lebuhraya PLUS melalui Plaza A Plaza Tol Bandar Cassia juga akan menikmati kadar ini, laporan Bernama.

Katanya lagi, diskaun itu adalah sebahagian daripada inisiatif tanggungjawab sosial korporat (CSR) syarikat yang berterusan dan sebagai penghargaan kepada pengguna terutama semasa musim perayaan ini.

Lebih daripada 21 juta kenderaan telah menggunakan JSAHMS sebagai laluan pilihan mereka ke Pulau Pinang dari Seberang Perai dan sebaliknya sejak pembukaannya tiga tahun lalu pada Mac 2014. Di mana kira-kira 22,000 kenderaan menggunakan jambatan itu setiap hari dan jumlah ini biasanya akan meningkat semasa musim perayaan, cuti umum dan cuti sekolah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required