Mercedes-Benz M’sia lantik Nicol David sebagai duta

Mercedes-Benz M’sia lantik Nicol David sebagai duta

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) telah melantik ratu skuasy negara, Datuk Nicol Ann David, sebagai duta jenama. Pencapaian beliau yang begitu cemerlang dalam sukan skuasy sejak sekian lama serta personalitinya yang penuh karismatik, sangat bersesuaian dengan jenama kenderaan premium No.1 di negara ini.

“Kami berbesar hati mengumumkan perlantikan Datuk Nicol sebagai duta jenama baharu kami. Beliau bukan sahaja seorang atlet yang berwibawa, bahkan layak diangkat sebagai role model untuk semua rakyat Malaysia. Pencapaian beliau termasuk pernah memegang gelaran ratu skuasy dunia sebanyak lapan kali serta banyak lagi kejayaan yang pernah dilakarkan begitu membanggakan,” ujar Mark Raine, Timbalan Presiden, Pemasaran & Jualan Kenderaan Penumpang, MBM.

Bagi Nicol pula, pemilihan beliau sebagai duta jenama Mercedes-Benz di negara ini amat menguja kerana nilai jenama ini dianggap sebagai cerminan dirinya sendiri. “Saya sering berjuang memburu kecemerlangan tanpa kompromi, dan jenama ini yang turut mempunyai sejarah kejayaannya yang tersendiri, juga sama seperti saya. Malah saya juga merupakan peminat jenama ini terutamanya bagi model GLA yang menjadi kegemaran saya. Ia kombinasi yang praktikal, dinamik dan mempunyai gaya yang tersendiri. Saya sangat teruja dapat bekerjasama Mercedes-Benz.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required