Lagi lima pengedar Proton naik taraf pusat 3S, 4S

Lagi lima pengedar Proton naik taraf pusat 3S, 4S

Bersemangat untuk mara, PROTON baru-baru ini mengadakan majlis menandatangani untuk kumpulan kedua bagi perjanjian Naik Taraf Rangkaian Pengedar di Pusat Kecemerlangan PROTON. Majlis kali ini disertai lima pengedar yang bersetuju untuk menaik taraf pusat mereka kepada pusat 3S dan 4S. Acara ini merupakan sesi seterusnya selepas majlis sama yang diadakan dengan kumpulan pertama tiga minggu lepas.

Perjanjian kali ini ditandatangani antara Dr Ho Tuck Sum, Ketua Jualan dan Perancangan Rangkaian, Proton, bersama Dato’ Shamshudin Nor, Pengarah Pantai Bharu Corporation Sdn Bhd, Liew Vee Lee, Pengarah Harima Automobil (M) Sdn Bhd, Judith Yam Siew Chu, Pengarah Urusan Atiara Johan (M) Sdn Bhd, Mohd Nazrin Mohamad Fozi, Pengarah Rahman Brothers Automotive Sdn Bhd dan Leong Chue Chye, Pengarah dari Hoi Keen Services Sdn Bhd.

Ketua Pegawai Eksekutif Proton, Dr Li Chunrong dan Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif Proton, Dato ‘Radzaif Mohamed serta barisan pengurusan kanan Proton hadir untuk memeriahkan majlis tersebut.

Dr Li berkata, “Perlu ada sebab mengapa rakyat Malaysia terpesona dengan sang Rimau. Logo Proton sendiri mempunyai imej harimau yang mengaum. Pastinya ia melambangkan keberanian, kecekalan dan semangat juang. Sama seperti kami sekarang ini, kami akan terus melangkah ke hadapan untuk memastikan Proton kekal relevan dan berdaya saing dalam industri automotif, dengan memberikan kepada para pelanggan produk, kualiti dan perkhidmatan kelas pertama”.

“Bagi saya, hakikat bahawa kita mempunyai lebih banyak pengedar yang bersetuju untuk menaik taraf rangkaian mereka membuktikan kekuatan yang dimiliki Proton. Masih ada ahli perniagaan di luar sana yang percaya kepada jenama Proton dengan penuh keyakinan bahawa perkongsian dengan Proton ini akan membuahkan kejayaan dan meningkatkan kesedaran jenama dalam industri,” tambah Dr Li.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required