Honda Malaysia umum status penukaran inflator beg udara – sudah 76% lengkap, stok tersedia 100%

Honda Malaysia umum status penukaran inflator beg udara – sudah 76% lengkap, stok tersedia 100%

Honda Malaysia memberikan kemas kini berkenaan kempen penukaran inflator beg udara pada kenderaan mereka – kini (pada 31 Januari 2018) ia sudah mencapai tahap 76% daripada lengkap semuanya. Jumlah ini mengambil kira penukaran untuk bahagian pemandu dan juga penumpang.

Pada 25 Januari 2018 sahaja, syarikat itu telah menukar lebih 221,000 unit inflator beg udara Takata bahagian pemandu, yang bersamaan dengan 84%. Jumlah keseluruhan inflator beg udara bahagian pemandu dan penumpang hadapan yang telah ditukar adalah lebih 427,000 unit ataupun 76% lengkap.

Untuk penukaran yang selebihnya, Honda Malaysia menyatakan mereka mempunyai stok 100% tersedia dan pemilik kenderaan yang masih belum berbuat demikian boleh pergi terus ke pusat pengedar Honda berdekatan atau memeriksa sendiri status kenderaan mereka dengan menghubungi 1-800-88-2020 atau lawati laman web khas yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required