Mitsubishi Malaysia buka Pusat 3S di Sg.Buloh

Mitsubishi Malaysia buka Pusat 3S di Sg.Buloh

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah membuka Pusat 3S (jualan, servis & alat ganti) di daerah Sungai Buloh, Selangor. Pusat 3S yang dioperasikan oleh Esperance Motors ini terletak di Lot 26, Jalan LGSB 1/2, Pusat Komersial LGSB, Off Jalan Hospital, Sungai Buloh.

“Esperance Motors baru saja menjadi rakan kongsi perniagaan Mitsubishi Motors dan ini merupakan pusat 3S pertama kelolaan mereka. Kami yakin syarikat ini mampu mengembangkan lagi perkongsian pasaran untuk jenama Mitsubishi di Lembah Klang,” ujar Tomoyuki Shinnishi, CEO MMM.

Menurut Alex Sim dari Esperance Motors pula, pihaknya merancang untuk membuka bilik pameran Mitsubishi yang kedua pada suka kedua tahun ini dan bakal menjadi cawangan utama yang terletak di Rawang. “Pusat 3S tersebut dijangka akan beroperasi sepenuhnya pada pertengahan tahun ini dan menjadi fasiliti terbesar dengan enam petak penyelenggaraan. Malah kami juga akan menyediakan lebih banyak perkhidmatan seperti baikpulih kenderaan yang kemalangan dan juga tuntutan insurans.”

Buat masa ini, MMM telah mempunyai 55 bilik pameran, dengan 48 daripadanya ada Pusat 3S dan 54 cawangan servis di seluruh negara. Manakala untuk Malaysia Timur sahaja, MMM memiliki 14 bilik pameran iaitu enam di Sarawak dan lapan di Sabah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required