Beberapa jalan sekitar KL ditutup pada pagi 24 Feb ini

Beberapa jalan sekitar KL ditutup pada pagi 24 Feb ini

Sempena dengan konvoi Berbasikal 1WP 2018 yang berlangsung pada pagi Sabtu ini, 24 Feb, beberapa jalan di sekitar Kuala Lumpur akan ditutup secara berperingkat mulai jam 6 pagi hingga 11 pagi. Program kayuhan sejauh 30 kilometer itu akan bermula di Dataran Merdeka, laporan Bernama.

Menurut Timbalan Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur Supt Ahmad Adnan Basri, jalan-jalan yang terlibat adalah Jalan Raja Laut, Bulatan Dato’ Onn, Jalan Kinabalu, Jalan Maharajalela, Bulatan Sg Besi, Jalan Yew, Jalan Tun Razak, Lebuhraya Sultan Iskandar, Jalan Damansara, Jalan Travers dan Bulatan Hishamuddin.

Justeru, beliau menasihati para pengguna jalan raya agar merancang perjalanan dengan memilih jalan-jalan alternatif dan elakkan melalui jalan yang terlibat dengan penutupan atau menggunakan perkhidmatan pengangkutan awam, serta mematuhi arahan anggota polis yang bertugas.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required