Mercedes-Benz Malaysia dan Auto Commerz lancar pusat servis 2S baharu di Setapak, Kuala Lumpur

Mercedes-Benz Malaysia dan Auto Commerz lancar pusat servis 2S baharu di Setapak, Kuala Lumpur

Mercedes-Benz Malaysia (MBM), bersama Auto Commer, telah melancarkan pusat servis 2S baharu di Setapak, Kuala Lumpur untuk memberikan perkhidmatan yang lebih baik buat para pelanggannya. Pusat ini melengkapkan lagi Mercedes-Benz Auto Commerz Autohaus di Jalan Genting Klang.

Pusat servis sementera ini berada di kawasan seluas 13,866 kaki persegi dan turut menempatkan peralatan dan perkakasan yang diluluskan oleh Mercedes-Benz, dan dikendalikan oleh pakar terlatih dalam bidang penyelenggaraan kereta. Ia juga menepati
Mercedes-Benz Presentation System II (MPS II) dan berkeupayaan menyelenggara sehingga 200 kenderaan setiap bulan.

“Bagi pihak Mercedes-Benz Malaysia, saya ingin mengucapkan tahniah kepada kumpulan pengedar kesembilan kami, Auto Commerz, di atas pelancaran pusat servis baharu ini. Kami percaya dengan kerjasama yang dikongsikan bersama Auto Commerz ini mampu merefleksikan semangat dan kepekaan terhadap para pelanggan kami dan keperluan mereka,” ujar Claus Weidner, presiden dan CEO MBM.

Mercedes-Benz Malaysia dan Auto Commerz lancar pusat servis 2S baharu di Setapak, Kuala Lumpur

“Sebagai kumpulan pengedar terbaharu yang menyertai rangkaian Mercedes-Benz di Malaysia, kami berbangga untuk menambah perkhidmatan pelanggan. Kini, kami mampu memenuhi keperluan pelanggan dan kami mengalu-alukan pemilik Mercedes-Benz ke pusat servis baharu kami untuk perkhidmatan selepeas jualan yang terbaik yang pasukan Auto Commerz boleh tawarkan,” ujar Eric Khoo, pengedar utama Auto Commerz. Pusat 2S Mercedes-Benz Auto Commerz sementara ini terletak di No. 14, Jalan Usahawan 5, Kawasan Perusahaan PKNS, Setapak, Kuala Lumpur.

MBM turut mengumumkan menganjurkan Mercedes-Benz Service Clinics antara Mei dan September ini di pengedar terpilih. Ia akan bermula di NZ Wheels Klang (28 Mei hingga 1 Jun), diikuti dengan Hap Seng Star Iskandar (25 hingga 29 Jun) dan Auto Commerz Setapak (3 hingga 7 September).

Klinik servis ini akan memfokuskan kereta Mercedes-Benz berusia 48 bulan ke atas, di mana kenderaan tersebut akan diperiksa oleh Pakar Servis Mercedes-Benz atau pun “Flying Doctor” dari Daimler. Acara ini juga akan membolehkan para pelanggan mendapatkan pandangan pertama mengenai kepakaran dan perkhidmatan dalam penyelenggaraan kereta Mercedes-Benz. Pihak yang berminat digalakkan membuat tempahan terlebih dahulu untuk mendapatkan slot mereka.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required