Lebuhraya LATAR umum tol percuma pada 9 Mei ini

Lebuhraya LATAR umum tol percuma pada 9 Mei ini

Lebuhraya KL-Kuala Selangor (LATAR) telah mengumumkan pemberian tol percuma bagi semua kelas kenderaan bersempena dengan Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU 14) pada Hari Rabu, 9 Mei 2018. Tol percuma ini akan bermula dari jam 8 pagi sehingga 5 petang pada hari pengundian. Ini bertujuan bagi melancarkan dan memudahkan perjalanan para pengguna Lebuhraya LATAR untuk pulang mengundi ke kampung halaman dan kawasan masing-masing pada hari PRU 14 nanti.

Pengarah Urusan Lebuhraya KL-Kuala Selangor, Dato’ Mohamed Raffe Chekku yang merupakan anak jati Ijok, Kuala Selangor terpanggil untuk berbakti kepada masyarakat setempat dengan menawarkan tol percuma terutama sekali kepada komuniti dan kejiranan Ijok, Kuala Selangor, kawasan sekitar serta para pengguna Lebuhraya LATAR.

“Sebagai sebuah syarikat tempatan yang bertanggungjawab, kami menyokong penuh rakyat Malaysia yang mahu pulang mengundi dengan menawarkan perjalanan yang lebih pantas dan selamat bagi menunaikan tanggungjawab sebagai pengundi. Lebuhraya LATAR merupakan gerbang laluan bukan sahaja untuk bandar-bandar kecil di kawasan pantai barat semenanjung tetapi juga kepada bandar-bandar besar seperti Selayang, Rawang, Shah Alam, Sg Buloh dan sebagainya” ujarnya.

Lebuhraya LATAR merupakan syarikat konsesi lebuhraya Malaysia yang pertama menawarkan Tol Percuma kepada pengguna sempena PRU 14. Ini merupakan salah satu tanggungjawab sosial korporat serta perkhidmatan kepada masyarakat.

Sambungnya lagi, “Kami menjangkakan 100,000 orang pengguna yang akan menggunakan Lebuhraya LATAR pada hari tersebut. Pasukan Operasi Lebuhraya LATAR telah bersedia untuk memantau pergerakan trafik pada hari tersebut. Selain itu, lorong tambah nilai di setiap plaza tol di Lebuhraya LATAR tetap beroperasi 24 jam.”

Untuk maklumat lanjut mengenai Lebuhraya LATAR , sila hubungi talian 03-6145 1515 atau dapatkan informasi terkini di www.facebook.com/latarexpressway dan www.twitter.com/Latarexpressway.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required