Subaru Malaysia perkenalkan skim perlindungan harga sehingga 18 Ogos ini – ekoran perubahan GST ke SST

Subaru Malaysia perkenalkan skim perlindungan harga sehingga 18 Ogos ini – ekoran perubahan GST ke SST

Memandangkan perubahan yang akan berlaku kepada Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) dan kembali kepada Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST), TC Subaru Sdn Bhd telah mengumumkan skim perlindungan harga istimwa untuk memberikan jaminan kepada semua pelanggan terhadap pergerakan harga semua tempahan kenderaan Subaru.

Menerusi skim ini, tempahan bagi semua model Subaru akan dilindungi harganya mula sekarang sehingga 18 Ogos 2018. Sekiranya pergerakan harga menaik sebelum pendaftaran bagi mana-mana model yang ditempah disebabkan oleh perubahan dalam regimen cukai, TC Subaru akan mengikut harga asal iaitu pada kadar yang lebih rendah. Sekiranya pergerakan harga menurun, para pelanggan akan menerima baucar perkhidmatan dengan perbezaan nilai harga (sehingga had RM3,000).

Subaru Malaysia perkenalkan skim perlindungan harga sehingga 18 Ogos ini – ekoran perubahan GST ke SST

Sebagai contoh, jika harganya turun sehingga RM1,000 selepas perubahan pada cukai yang dikenakan, ia akan ditukarkan kepada cukai perkhidmatan bernilai RM1,000. Bagi tempahan tanpa pendaftaran, sekiranya harganya turun sewaktu pendaftaran, harga tempahan akan dilaraskan sama, contohnya jika harga tempahan adalah RM100,000 dan harga semasa pendaftaran adalah RM99,000, maka harga yang lebih rendah iaitu RM99,000 akan dikenakan.

Untuk sebarang perincian dan pertanyaan, para pelanggan boleh mengunjungi mana-mana bilik pameran Subaru berhampiran atau pun mengemukakan pertanyaan secara dalam talian menerusi www.subaru.asia/my/en/contact-us/.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required