Go Auto buka rangkaian baharu Haval di Skudai, JB

Go Auto buka rangkaian baharu Haval di Skudai, JB

Go Auto Sales Sdn Bhd, pengedar kenderaan Haval rasmi di Malaysia, telah mengembangkan lagi rangkaian pengedarannya di selatan tanahair dengan membuka sebuah lagi bilik pameran baharu. Dengan kerjasama pengedar sah Ang Trading and Motor Credit Sdn Bhd, ia terletak di Taman Perindustrian Ringan Pulai dan ini memberikan kemudahan yang lebih menyenangkan buat pelanggan Haval yang berada di sekitar Skudai dan Johor Bahru sendiri.

Menurut Pengarah Eksekutif Go Auto Group, Dato’ SM Azli SM Nasimuddin Kamal, “Kami mengalu-alukan kedatangan Ang Trading and Motor Credit Sdn Bhd dalam keluarga Haval di Malaysia, moga sukses dalam jualan dan perkhidmatan selepas jualan. Ini merupakan rangkaian ke tujuh di Selatan tanahair dengan empat daripadanya terletak di Johor. Sehingga kini, kami sudah memiliki 24 rangkaian di seluruh tanahair.

Haval Malaysia kini menawarkan pelanggan baharu dan sedia ada yang berminat untuk membeli SUV baharu dengan penjimatan dan insurans percuma sehingga RM3,000. Selain promosi semasa, syarikat ini juga merancang untuk menganjurkan siri jelajah ke seluruh negara tidak lama lagi. Semua informasi mengenai siri jelajah tersebut akan diumumkan di Facebook dan Instagram rasmi mereka dari semasa ke semasa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required