VIDEO: Honda Pride – khidmat lepas jualan terperinci

Bagi kebanyakan orang, ketika mempertimbangkan untuk membeli kenderaan, perkara yang paling kerap dipertimbangkan ialah tentang harganya dan spesifikasi. Walaupun perkara ini penting, sebenarnya terdapat lagi hal yang lebih utama untuk jangka masa panjang – pengalaman pemilikan kenderaan yang dibeli.

Dengan Honda yang kini telah berjaya menjual lebih banyak kenderaan berbanding dahulu, syarikat itu juga terus komited dalam memberikan khidmat lepas jualan yang terbaik; di sinilah Honda Pride memainkan peranannya.

Tak kira anda memandu model Honda yang lama atau yang baru, anda layak untuk menikmati 12 manfaat yang akan diberikan bagi aspek lepas jualan berkenaan – untuk lebih jimat dan mendapat ketenangan fikiran.

Sebagai contoh, semua kenderaan Honda akan menjalani jadual servis penyelenggaraan pencegahan berkala, iaitu bagi setiap 10,000 km berbanding hanya 5,000 km dahulu. Untuk itu, alatan seperti perangkap habuk dan penyaring bahan api adalah dari jenis yang lebih berkualiti dan tahan lama.

VIDEO: Honda Pride – khidmat lepas jualan terperinci

Honda juga menawarkan servis berselang dengan kos buruh percuma. Bagi alat ganti pula, potongan 15% akan diberikan, sementara sistem minyak enjin pukal (bulk oil) pula digunakan untuk memberi penjimatan kepada pengguna – anda hanya perlu membayar sebanyak mana yang kereta anda perlukan sahaja. Ini secara tak langsung dapat menghindarkan pembaziran.

Semua juruteknik Honda yang menyelenggarakan kenderaan anda juga bertauliah. Kelengkapan yang digunakan juga khusus, termasuk mesin diagnostik. Jadi, kereta anda akan dijaga dan diperiksa dengan rapi dan anda tidak perlu risau.

Banyak lagi perkara yang disediakan di bawah Honda Pride ini. Honda Insurance Package (HIP) misalnya memudahkan urusan pelindungan kenderaan anda. Bantuan kecemasan juga ada disediakan. Jika anda ingin tahu dengan lebih terperinci tentang Honda Pride, luangkan masa untuk menonton video yang kami sediakan ini. Jangan lupa, kongsikan juga pandangan anda tentang inisiatif Honda Pride di ruang komen. Adakah ia sangat berbaloi?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required