ETCM buka pusat 3S Nissan baharu di Seremban

ETCM buka pusat 3S Nissan baharu di Seremban

Pengedar sah jenama Nissan di Malaysia, Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) hari ini melancarkan pusat 3S Nissan baharu Seremban, di operasikan oleh Seremban Victory Credit Sdn Bhd.

Majlis perasmian tersebut telah disempurnakan oleh Menteri Pengangkutan Malaysia, YB Anthony Loke, yang turut ditemani oleh Pengarah Jualan dan Pemasaran Edaran Tan Chong Motor Sdn. Bhd., Christopher Tan, dan Pengarah Seremban Victory Credit Sdn. Bhd., Trevor Tham.

“Kami ingin menawarkan kepada anda bilik pameran baharu 3S Nissan Seremban Victory yang kini ditambah baik, lebih besar dan mudah diakses demi memenuhi keperluan komuniti di Seremban. Justeru, dengan adanya kemudahan ini, kami mampu memberikan perkhidmatan dan pengalaman Nissan yang lebih baik kepada pelanggan kami,” kata Pengarah Seremban Victory Credit Sdn. Bhd., Trevor Tham Lin Sing.

Pusat 3S Nissan di Seremban ini dibina diatas tapak seluas 12,000 kaki persegi dengan melibatkan pelaburan sebanyak RM10 juta. Bilik pameran pada fasiliti baharu ini mampu untuk mempamerkan sehingga 8 buah model Nissan manakala bahagian khidmat selepas jualan pula mempunyai 13 ruang servis yang mampu menyelenggara 40 buah kereta sehari.

Premis milik Seremban Victory Credit ini turut menawarkan perkhidmatan insurans dan sewa beli, ruang rehat pelanggan yang selesa, Wi-Fi percuma, ruang penyerahan berhawa dingin dan juga sudut kanak-kanak.

“Perkembangan ekonomi dan pertumbuhan modal insan di Negeri Sembilan semakin meningkat, maka kehadiran Nissan di Seremban adalah penting untuk memberi kemudahan dan kualiti servis sebuah pusat 3S sepenuhnya, di samping menjaga keperluan para pelanggan kami,” kata Pengarah Jualan dan Pemasaran Edaran Tan Chong Motor Sdn. Bhd., Christopher Tan Kok Leong.

Waktu operasi bilik pameran Nissan Seremban Victory bermula dari 9.00 pagi hingga 6.00 petang pada setiap Isnin hingga Jumaat, 10.00 pagi hingga 5.00 petang pada Sabtu, Ahad dan cuti umum. Pusat servis pula dibuka mulai jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang pada setiap Isnin hingga Sabtu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required