Volkswagen Polo Comfortline Vienna – dari RM76,228

Volkswagen Polo Comfortline Vienna – dari RM76,228

Model kompak daripada Volkswagen iaitu Polo kini ditawarkan di Malaysia dalam varian baru yang dinamakan sebagai Comfortline Vienna, dan ia dijual pada harga RM76,228 atas jalan tidak termasuk insurans. Pada harga ini, ia lebih mahal RM3,000 berbanding varian Comfortline, dan kebanyakan perbezaannya boleh dilihat pada bahagian dalam.

Seperti yang anda boleh lihat pada namanya, varian baru ini menggunakan tempat duduk yang dibalut dengan kulit ‘Vienna’ dan bukannya fabrik ‘Livon’ seperti pada varian Comfortline. Selain balutan kulit ini, kenderaan tersebut turut didatangkan terus dengan penapis haba cermin oleh VW Tint.

Selain daripada itu, kelengkapan yang ada pada varian baru ini masih lagi sama seperti Comfortline biasa, iaitu datang dengan sistem pengawal pendingin hawa Climatronic, head unit R340G dengan ciri App-Connect, lampu utama halogen dan rim aloi ‘Riverside’ 15 inci.

Enjin juga masih sama, iaitu dikuasakan oleh unit empat silinder 1.6 liter NA MPI yang mampu menghasilkan kuasa sebanyak 105 PS pada 5,250 rpm dan 153 Nm tork pada 3,8000 rpm. Kuasa ini disampaikan kepada roda hadapan melalui kotak gear automatik Aisin enam kelajuan dengan ciri Tiptronic.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required