Diskaun hingga 20% untuk alat ganti tulen Hyundai

Diskaun hingga 20% untuk alat ganti tulen Hyundai

Hyundai Sime Darby Motors (HSDM) mengumumkan promosi lepas jualan di semua pusat servis Hyundai dengan menawarkan potongan harga sehingga 20% bagi alat ganti tulen terpilih. Promosi berkenaan yang berlangsung sejak 1 Jun hingga 31 Julai 2018 turut menawarkan potongan kos buruh sebanyak 10%.

Sebagai tambahan, pelanggan yang membelanjakan RM500 untuk servis kenderaan mereka turut layak untuk menerima hadiah misteri. Bagi mereka yang menggantikan sistem pembersih minyak pula akan diberi diskaun 15%.

Sementara itu, pemilik Grand Starex Royale pula boleh menikmati potongan harga alat ganti sehingga 50%, serta dua hadiah misteri jika membelanjakan lebih daripada RM500. Pengumuman ini dibuat selepas pengedar tidak sah didapati menjual alat ganti tiruan bagi kenderaan Hyundai dan Kia, termasuk penapis minyak, penapis udara, pad brek dan palam pencucuh. Ada sesetengah alat ganti tiruan itu juga dijual pada harga yang sama dengan alat ganti tulen.

Pengarah Urusan Sime Darby Motors, Dennis Ho berkata, pendidikan berterusan terhadap bahaya penggunaan alat ganti tiruan adalah sangat penting. “Pusat servis rasmi akan menggunakan alat ganti tulen dan pengguna tidak perlu ragu-ragu ketika menghantar kenderaan mereka untuk servis,” ujarnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required