Proton lancar pusat 3S yang dinaiktaraf di Shah Alam

Proton lancar pusat 3S yang dinaiktaraf di Shah Alam

Proton telah melancarkan pusat 3S di Shah Alam yang dikendalikan oleh Rahman Brothers Automotive, yang dinaiktaraf, pada hujung minggu baru-baru ini. Di mana cawangan 3S terbabit telah telah ditambahbaik dan diubahsuai untuk memenuhi standard keperluan baharu yang ditetapkan bagi kategori cawangan 3S oleh Proton iaitu mempamerkan bangunan yang baharu dan segar. Selain bagi memastikan pelanggan mendapat pengalaman jualan dan perkhidmatan terbaik, dengan memastikan ia berfungsi sebagai pusat sehenti untuk kemudahan pelanggan.

Pusat 3S ini telah menyediakan 12 petak penyelenggaraan, sembilan servis pengangkat, satu ruang penyerahan kereta, 14 ruang menunggu untuk kemudahan pelanggan, 14 petak ruang parkir pelanggan termasuk satu petak khas bagi OKU, ruang kanak-kanak, ruang minuman dan istirehat dan juga kemudahan WiFi secara percuma.

Terletak di Wisma Rahman Brothers, No. 6 (Lot 38266), Persiaran Jubli Perak, Seksyen 22, Shah Alam, pusat 3S ini beroperasi selama tujuh hari seminggu iaitu dari jam 9 pagi hingga 7 malam pada Isnin hingga Jumaat, 8.30 pagi hingga 5.30 petang pada Sabtu dan 8.30 pagi hingga 2.30 petang pada setiap Ahad.

Mensasarkan mampu meningkatkan jualan dan perkhidmatan sebanyak 50%, pelancaran pusat 3S ini telah disempurnakan oleh CEO Proton Edar, Abdul Rashid Musa, dan diiringi oleh Mohd Nazrin Mohamad Fozi selaku Pengarah Brothers Automotive Sdn Bhd.

Sehingga 30 Jun 2018, Proton telah mencatatkan sebanyak 87 cawangan yang bersedia untuk menaiktaraf kepada 3S dan 4S, pencapaian 80% berbanding sasaran 109 cawangan menjelang akhir Oktober 2018. Malah jualan pada bulan Jun lalu mencatatkan pertumbuhan melebihi 50% berbanding Mei 2018.

Proton turut memaklumkan pegangan saham mereka pada bulan lalu berada pada 9.9% dan telah berjaya mencapai jualan sebanyak 6,173 unit kereta sehingga separuh pertama 2018. Proton juga telah menyumbang lebih daripada RM60,000 kepada Tabung Harapan Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required