Kumpulan Naza sumbangkan RM1,000 untuk Tabung Harapan Malaysia dari jualan setiap unit kenderaan

Kumpulan Naza sumbangkan RM1,000 untuk Tabung Harapan Malaysia dari jualan setiap unit kenderaan

Kumpulan Naza telah umumkan akan menyumbang sebanyak RM1,000 kepada Tabung Harapan Malaysia bagi setiap kereta yang dijual, bagi tempoh 1 Jun hingga 31 Ogos nanti. Naza merupakan pengedar sah bagi jenama-jenama seperti Ferrari, Maserati, Peugeot, Citroen, DS dan Kia di Malaysia, selain turut menjadi pengedar bagi Mercedes-Benz.

“Kumpulan Naza berbesar hati untuk memainkan peranan dalam menyumbang kepada Tabung Harapan Malaysia. Ini juga merupakan cara kami berterima kasih kepada kerajaan di atas usaha untuk mewujudkan suasana ekonomi dan politik yang stabil, termasuk juga dengan tempoh tanpa cukai selama tiga bulan yang diberikan,” jelas CEO kumpulan, SM Nasarudin SM Nasimuddin

“Sebagai sebuah syarikat tempatan, adalah menjadi tanggungjawab kami untuk membantu mana yang termampu terhadap negara tercinta ini. Tambahan pula kita akan menyambut Merdeka bagi tahun yang ke-61 dan tahun ke-55 sebagai negara Malaysia,” tambahnya lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required