Proton lancar pusat 4S Chan Sow Lin yang dinaiktaraf

Proton lancar pusat 4S Chan Sow Lin yang dinaiktaraf

Proton kian agresif dalam menaiktaraf mutu rangkaiannya termasuklah perkhidmatan selepas jualan. Terkini, Proton telah melancarkan cawangan Chan Sow Lin, yang sebenarnya merupakan pusat 4S pertama yang dikendalikan sendiri oleh Proton Edar.

Pusat 4S sedia ada yang telah dinaiktaraf ini, meliputi keluasan 14,875 kaki persegi, telah diberikan suntikan yang lebih segar dengan imej baharu yang menjadi standard bagi cawangan kategori 4S. Ia turut menampilkan warna biru muda baharu yang menjadi sebahagian daripada identiti korporat yang diperkenalkan pada Jun. Di dalamnya, menampakkan lebih ciri “gaya hidup” pada bahagian dinding dan skim warna yang lebih menarik yang melambangkan kemodenan.

Ia turut menempatkan ruang menunggu bagi pelanggan yang telah diluaskan, sudut permainan kanak-kanak, surau, mini kafe dan juga perkhidmatan WiFi secara percuma turut disediakan. Selain itu, ia turut menyediakan 18 petak servis, dua petak perhantaran kereta dengan 53 ruang parkir untuk penonton.

Proton berkata, dengan fasiliti yang telah dipertingkatkan, cawangan Chan Sow Lin yang terletak di kawasan komersial yang sibuk ini, disasarkan mampu meningkatkan jualan dan servis sebanyak 30%. Sehingga akhir Julai, sebanyak 93 cawangan telah dinaiktaraf menjadi pusat 3S dan 4S, iaitu merangkumi 85% daripada sasaran 109 cawangan pada hujung Oktober.

Pusat 45 Proton Edar baharu ini akan beroperasi dalam tujuh hari seminggu untuk jualan (8 pagi hingga 7 malam – Isnin hingga Sabtu, 10 pagi hingga 5 petang pada Ahad dan cuti umum) dan servis (8 pagi hingga 5.15 petang pada Isnin hingga Ahad, dan tutup pada cuti umum).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required