Jambatan kedua Pulau Pinang ditutup pada 16 Sept ini bagi memberi laluan acara ‘Music Fun Ride 2018’

Jambatan kedua Pulau Pinang ditutup pada 16 Sept ini bagi memberi laluan acara ‘Music Fun Ride 2018’

Jambatan Kedua Sdn Bhd (JKSB) telah memaklumkan Jambatan Sultan Abdul Halim Muádzam Shah (JSAHMS) atau Jambatan Kedua Pulau Pinang akan ditutup pada 16 September ini. Ia adalah bagi memberi laluan kepada acara kayuhan santai ‘Music Fun Ride 2018’ yang dianjur sempena sambutan Hari Malaysia.

Menurut JKSB, keseluruhan jajaran JSAHMS di kedua-dua arah akan ditutup dari pukul 2 pagi hingga 12 tengah hari. Ini merupakan kali kedua pihak JKSB dan Mediamore menganjurkan acara kayuhan santai di jambatan terpanjang di Asia Tenggara itu yang akan menyaksikan penyertaan lebih 1,500 peserta dari dalam dan luar negara, laporan Bernama.

Pihak JKSB memohon maaf atas kesulitan yang timbul akibat penutupan jambatan itu dan menyarankan pengguna untuk merancang perjalanan mereka lebih awal bagi mengelakkan sebarang kesulitan dan mematuhi arahan papan tanda serta amaran demi keselamatan pengguna dan perserta acara itu.

Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut mengenai penutupan itu, boleh menghubungi talian hotline JKSB di 1300 30 2828 atau emel di alamat [email protected].

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required