Mercedes-Benz M’sia lancar AMG Owners Community Malaysia – komuniti eksklusif untuk pemilik AMG

Mercedes-Benz M’sia lancar AMG Owners Community Malaysia – komuniti eksklusif untuk pemilik AMG

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) telah melancarkan komuniti rasmi untuk semua pemilik kenderaan berjenama Mercedes-AMG dalam negara, tidak kira yang lama atau yang baru, dikenali sebagai AMG Owners Community Malaysia (AOCM). Majlis pekancaran komuniti tersebut telah berlangsung di Hap Seng Star Balakong Autohaus Jumaat lalu, di hadiri lebih dari 200 ahlinya.

AOCM ini merupakan inisiatif terbaharu oleh MBM bagi mengangkat lagi pengalaman memilik AMG ke tahap yang lebih tinggi. Mereka yang menyertai ini akan menjadi sebahagian komuniti yang menerima akses terhadap kesemuanya berkenaan AMG – driving day, prebiu produk, acara suka bermotor elit dan juga koleksi-koleksi unik.

Faedah lain termasuk jemputan eksklusif bagi menyaksikan prebiu model AMG baharu dan juga tempat duduk istimewa untuk acara sukan bermotor, selain dari barangan dan pakaian edisi terhad. Ahli AOCM turut akan dijemput untuk menyertai acara Mercedes-Benz Driving Experience di mana mereka boleh menggunakan jentera AMG mereka sendiri di dalam litar.

Pemilik yang mendaftarkan kenderaan Mercedes-AMG mereka dan juga pemilik sedia ada yang mendaftar mulai sekarang hingga 30 November akan menerima pek selamat datang yang merangkumi kad ahli bernombor, pelekat kereta, baju polo dan juga pemberat kertas yang diukir dengan laser rekaan khas.

“Ia membuatkan kami berbesar hati bagi mengalu-alukan pemilik-pemilik Mercedes-AMG bagi menyertai ‘Keluarga Terpantas Di Dunia’ menerusi AOCM, di mana kos keahlian tidak lebih dari pemilikan dan keseronokan kenderaan Mercedes-AMG anda. Kami tidak sabar untuk melayan peminat-peminat ini yang berminat dengan kereta-kereta yang paling berkuasa dan dinamik kami dengan pengalaman yang eksklusif hanya untuk mereka dalam masa yang sama kami berpegang kepada pemanduan berprestasi AMG yang ideal dalam segala yang kami lakukan,” kata naib presiden jualan dan pemasaran MBM, Mark Raine.

MBM turut mengumumkan promosi untuk pakej pembiayaan fleksibel untuk model-model AMG mereka – berberapa pelanggan terawal yang mengaktifkan Performance Agility Care akan menerima pek barangan eksklusif Mercedes-AMG yang berharga RM5,000. Kempen ini akan berakhir pada 31 Oktober 2018 nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required