Perodua buka pusat badan, cat kenderaan di Kota Bharu – melibatkan kos pelaburan sebanyak RM2 juta

Perodua buka pusat badan, cat kenderaan di Kota Bharu –  melibatkan kos pelaburan sebanyak RM2 juta

Perodua telah memperkenalkan pusat Badan Kenderaan dan Cat (B&P) yang ke-66 dengan memilih Kota Bahru, Kelantan, sebagai lokasinya. Ia adalah bagi memenuhi keperluan para pelanggan di Pantai Timur Semenanjung Malaysia. Pusat baharu yang bernilai RM2 juta ini dimiliki dan dikendali sepenuhnya oleh pengedar Perodua, Nasrom (M) Sdn Bhd.

Terletak di ot 12972 & 12973, Kg Padang Kala, Daerah Peringat, dalam kawasan seluas 17,000 kaki persegi, kemudahan B&P baharu ini mampu membaiki sehingga 1,080 kereta setahun.

“Kami mengiktiraf dan menghargai pelaburan yang dibuat oleh Nasrom (M) Sdn Bhd serta komitmen mereka dalam memenuhi keperluan pelanggan kami,” ujar Pengarah Urusan Perodua Sales Sdn Bhd Dato’ Dr Zahari Husin. Beliau turut menambah Perodua akan terus menambahbaik kemudahan B&P yang sedia ada ataupun mewujudkan kemudahan baru dalam memenuhi keperluan lebih daripada 3.2 juta pemilik kenderaan Perodua setakat ini di seluruh negara.

“Dengan kemudahan baharu ini, pelanggan kami akan dijamin dengan mutu kerja yang berkualiti dan alat ganti yang tulen dalam proses membaiki kereta mereka. Kakitangan kami yang sah akan turut membantu dalam proses tuntutan insurans,” jelasnya lagi.

Daripada 66 buah pusat B&P Perodua di seluruh negara, tujuh daripadanya berada di Pantai Timur, meliputi kawasan Kuala Terengganu, Kemaman, Kuantan, Jerantut dan Kota Bharu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required