VPCM lancarkan program kesetiaan Volkswagen Cares

VPCM lancarkan program kesetiaan Volkswagen Cares

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah melancarkan satu program kesetiaan pelanggan yang dipanggil sebagai “Volkswagen Cares”. Kunci utama untuk inisiatif ini adalah aplikasi Volkswagen Cares yang menggunakan platform baru untuk meningkatkan servis selepas jualan, mendekati pelanggan dan meningkatkan lagi pengalaman pemilikan kenderaan Volkswagen.

Aplikasi ini datang dengan pelbagai ciri untuk servis jualan dan selepas jualan, yang termasuk tawaran servis, ganjaran untuk pemilik, video pembelajaran dan tips, kemas kini acara dan khidmat bantuan tepi jalan 24 jam. Aplikasi ini boleh didapati untuk kedua-dua platform iOS dan Android, dan boleh dimuat turun oleh sesiapa sahaja untuk mendapatkan pelbagai tawaran, menonton video dan pelbagai ciri lain.

Satu lagi perkara penting dalam Volkswagen Cares adalah Volkswagen Care Plus (VCP), iaitu satu program untuk pemilik kenderaan Volkswagen yang sudah berusia lima tahun ke atas. Dengan sekali bayaran RM138, ahli VCP akan mendapat manfaat termasuk baucar diskaun servis 20%, sambungan bantuan tepi jalan dua tahun dan baucar barangan RM100. Mereka yang berminat boleh mendaftar di mana-mana pengedar Volkswagen dan akan menerima kad keahlian.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required