Tiga stesen MRT laluan Sungai Buloh-Kajang bakal ditutup sepenuhnya hujung minggu ini – Prasarana

Tiga stesen MRT laluan Sungai Buloh-Kajang bakal ditutup sepenuhnya hujung minggu ini – Prasarana

Prasarana telah mengumumkan penutupan sepenuhnya tiga stesen Transit Aliran Massa (MRT) bagi Laluan Sungai Buloh – Kajang (SBK) pada 17 dan 18 November ini. Ia melibatkan stesen MRT Sungai Buloh, Kampung Selamat dan Kwasa Damansara.

Penutupan ini bertujuan bagi bagi memberi laluan kerja penyambungan rel bagi projek MRT Laluan Sungai Buloh-Serdang-Putrajaya (SSP). Menurut Ketua Pegawai Operasi MRT SBK, Azmi Mohd. Zain, sepanjang penutupan tersebut, perkhidmatan bas perantara akan disediakan antara Stesen Kwasa Sentral dan Stesen Sungai Buloh dengan kekerapan waktu operasinya antara tujuh hingga 15 minit.

“Perkhidmatan tren MRT SBK dari Kajang akan tamat di Kwasa Sentral dan seterusnya kembali semula ke Kajang sepanjang tempoh penutupan stesen-stesen yang terjejas,” katanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required