Selain dari Honda Civic Versatilist dan juga Honda S660 Neo Classic Racer, sayap aksesori rasmi Honda turut mendedahkan model konsep yang nampak relevan untuk diproduksi iaitu crossover segmen-B Honda Vezel (dikenali sebagai HR-V di Malaysia) Modulo X Concept di Tokyo Auto Salon 2019.

Model yang dipamerkan ini diasaskan dari model JDM Vezel Touring. Pakej penggayaan baharu ini terdiri dari bampar hadapan yang memberikan elemen ‘X’ besar pada muka, perumah lampu kabus baharu, bar krom pada gril dan kemasan-kemasan berwarna hitam.

Bahagian belakang juga diberikan bampar baharu bersama dua tip ekzos dan juga liang udara palsu. Penampilan baharu pada Vezel ini dilengkapkan dengan set rim aloi 18-inci dengan balutan tayar Michelin Premacy.

Bahagian dalaman model ini turut tampil lebih sporty dengan pemadanan tempat duduk semi-bucket yang diberikan sulaman Modulo X dan juga set karpet kaki istimewa Modulo X.

Selain dari rupa, Honda turut menyatakan bahawa kereta ini juga menerima talaan suspensi lebih sporty. Buat masa sekarang, barisan model Vezel JDM diketuai oleh model yang dijana oleh enjin 1.5 liter VTEC Turbo. Kesemua aksesori baharu ini dijangka akan diperkenalkan secara rasmi dalam pasaran bermula hujung bulan ini.