Pakej servis minyak enjin BMW kini dijual di Lazada

Pakej servis minyak enjin BMW kini dijual di Lazada

Para pelanggan BMW di negara ini kini boleh membeli pakej servis minyak enjin BMW menerusi platform e-dagang, Lazada,yang merupakan sebagai sebahagian daripada inisiatif untuk memperkayakan pengalaman pemilikan premium BMW. Pakej ini yang berharga bermula RM450, dan ditawarkan oleh pengedar bertauliah BMW.

Buat masa ini, pakej tersebut ditawarkan untuk model spesifik termasuk BMW 3 Series (E46 dan E90) serta BMW 5 Series (E60). Pakej-pakej tersebut merangkumi minyak enjin BMW original, penapis minyak BMW serta servis yang berkenaan.

Menurut Harald Hoelzl, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, “Dalam usaha kami untuk meningkatkan taraf pengalaman pemilikan BMW, kami berasa teruja untuk menjalin kerjasama dengan platform e-dagang yang terkemuka di Malaysia untuk membolehkan servis dan minyak enjin BMW original lebih mudah untuk didapati oleh para pemilik BMW. Ia menandakan sebuah penawaran selepas jualan (after-sales) yang pertama oleh wakil-wakil pengedar bertauliah BMW menerusi platform e-dagang yang membolehkan pemilik BMW menikmati pengalaman pemilikan yang sempurna di mana-mana sahaja mereka berada dengan kemudahan internet.”

Pakej servis minyak enjin BMW kini dijual di Lazada

“Dengan penglibatan pelbagai pengedar, kami dapat menjamin prestasi, efisiensi dan perlindungan yang optimal bagi enjin kenderaan para pelanggan kami, dan pada masa yang sama, menyampaikan pengalaman pemanduan yang tiada tandingannya menerusi perkhidmatan penyelenggaraan BMW yang berkualiti tinggi,” ujar Stefan Sloboda selaku Ketua Unit Selepas Jualan BMW Malaysia.

Hanya tiga langkah mudah yang boleh diikuti untuk pemilik memilih pakej servis minyak enjin BMW iaitu beli servis penukaran minyak BMW melalui mana-mana pengedar yang terlibat di Lazada. Kemudian pengedar bertauliah BMW yang berkenaan akan menghubungi pemilik dalam masa satu hari perniagaan untuk menjadualkan sesi janji temu. Akhir sekali, pemilik perlu membawa kenderaan ke pusat servis yang dipilih pada hari yang dijadualkan untuk perkhidmatan ini.

Pakej-pakej tersebut sah menerusi rangkaian wakil pengedar bertauliah BMW yang terlibat dalam penawaran ini, dan ia merangkumi Auto Bavaria Glenmarie, Auto Bavaria Johor Bahru, Auto Bavaria Kuala Lumpur, Auto Bavaria Penang, Auto Bavaria Sungai Besi, Ingress Auto Damansara, Lee Motors Auto Care (Alor Setar), Seong Hoe Premium Motors (Melaka), Tian Siang Premium Auto (Butterworth), Tian Siang Premium Auto (Ipoh) dan Wearnes Autohaus Tebrau.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required