Puspakom anjur kempen #drivesafenoregrets – pemeriksaan kenderaan secara percuma sempena TBC

Puspakom anjur kempen #drivesafenoregrets – pemeriksaan kenderaan secara percuma sempena TBC

Seperti perayaan besar yang lain, sempena sambutan Tahun Baharu Cina (TBC) pada awal bulan hadapan, sekali lagi Puspakom Sdn Bhd akan menganjurkan Kempen #drivesafenoregrets iaitu pemeriksaan kenderaan sukarela secara percuma bagi pemilik kenderaan persendirian. Kempen ini akan bermula pada 25 Januari hingga 4 Februari 2019, dari jam 8 pagi hingga 5 petang di semua cawangan Puspakom di seluruh negara, kecuali di Shah Alam, Lahad Datu dan Pasir Gudang.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif PUSPAKOM, Shukor Ismail, kempen #drivesafenoregrets ini merupakan salah satu komitmen dan tanggungjawab korporat PUSPAKOM dalam usaha meningkatkan kesedaran dan kefahaman masyarakat terhadap aspek keselamatan kenderaan bagi memastikan keselamatan jalan raya ketika musim perayaan.

“Kami berasa gembira kerana ribuan pemilik kenderaan persendirian mengambil peluang ini setiap kali pemeriksaan percuma ditawarkan. Statistik kami menunjukkan kempen pemeriksaan percuma sempena musim perayaan pada tahun 2018 mencatat sebanyak 4,270 buah kenderaan persendirian, iaitu peningkatan sebanyak 50% berbanding hanya 2,822 buah kenderaan pada 2017,” ujarnya.

Selain itu, Unit Pemeriksaan Bergerak Puspakom juga akan beroperasi dengan menawarkan pemeriksaan percuma di Shell Jelutong, Shell Ipoh, UKM Bangi dan Tesco Selayang. Selain itu, Puspakom turut memaklumkan cawangan mereka yang terletak di Petaling Jaya juga akan melanjutkan waktu operasi khas untuk Persatuan Orang-Orang Cacat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required