Mercedes-Benz GLC300 Coupe, GLE450 serba baharu akan muncul di Festival ‘Hungry for Adventure’

Mercedes-Benz GLC300 Coupe, GLE450 serba baharu akan muncul di Festival ‘Hungry for Adventure’

Adakah anda seorang penggemar aktiviti luaran yang lasak dan penuh mencabar? Ini ada satu festival yang cukup sesuai untuk anda, anjuran Mercedes-Benz Malaysia (MBM). Hujung minggu ini, MBM bakal menganjurkan Mercedes-Benz Hungry for Adventure Festival di samping memberikan peluang kepada para pengunjung untuk mendekati dan melihat secara lebih dekat model SUV baharu yang dilancarkan. Di samping berpeluang menyertai pelbagai aktiviti yang lasak dan mencabar.

Festival yang bakal dianjurkan pada 22 hingga 24 Mac ini di Sentul Depot, Kuala Lumpur, juga akan mempamerkan varian GLC Coupe C253 baharu, GLC 300 Coupe dan juga mempertontonkan secara eksklusif GLE 450 W167 serba baharu. Malahan pengunjung juga berpeluang untuk memandu uji mana-mana model Mercedes-Benz dalam acara yang berlangsung itu.

Aktiviti luaran yang bakal dianjurkan termasuklah terjunan bungee, flying fox dan rock climbing, serta cabaran berbasikal secara maya oleh Cycology. Untuk kanak-kanak pula, aktiviti yang sesuai untuk mereka turut diaturkan termasuklah memandu kereta mini di sekitar litar buatan dan juga inflatable playground.

Selain pameran barisan model baharu, acara ini turut diserikan dengan hiburan Hungry for Adventure Live concert yang bakal berlangsung pada 23 Mac, jam 6 petang, dengan persembahan Craig David, TS5, BATE, MC VIBE, CZA dan Electronic Theatrical Music.

Untuk konsert ini, hanya pengunjung yang menerima jemputan rasmi sahaja yang berpeluang menyaksikannya, tapi anda boleh mendapatkan pas percuma dengan mengunjungi Hungry for Adventure Festival pada 22-23 Mac dan memandu uji mana-mana kenderaan Mercedes-Benz dalam acara berkenaan. Pas percuma akan diberikan untuk siapa yang cepat dan jumlahnya akan dihadkan pada setiap hari. Jadi, pastikan anda pantas merebut peluang ini.

Sekali lagi, diumumkan, Mercedes-Benz Hungry for Adventure Festival akan berlangsung di Sentul Depot, Sentul West oada 22-24 Mac dari jam 10 pagi hingga 7 petang setiap hari. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman FACEBOOK INI.

GALERI: Mercedes-Benz GLC Coupé C253

GALERI: Mercedes-Benz GLE W167

GALERI: Mercedes-AMG G63

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required