Perodua Bezza 1.3L Limited Edition 50 unit habis licin

Perodua Bezza 1.3L Limited Edition 50 unit habis licin

Walaupun dapat maklum balas yang pelbagai dari netizen, 50 unit Perodua Bezza Limited Edition yang diperkenalkan ketika Malaysia Autoshow 2019 semuanya telah habis dijual. Versi berkenaan menggunakan asas varian Bezza Premium X 1.3L yang ditambah dengan bodykit dan aksesori lain dijual pada harga RM44,890.

Dengan tambahan harga RM3,000 lebih mahal daripada varian Premium X 1.3L, versi edisi terhad ini menerima kemasan kit di sekeliling badan dalam warna hitam yang dihiasi garis merah, pelekat dekorasi pada bonet depan dan sisi badan serta perumah cermin sisi warna merah.

Di dalam, corong pendingin hawa juga dalam warna merah, dengan balutan kerusi jahitan merah serta pelapik kaki coil mat diberikan. Bagi enjin, semuanya sama sahaja – 1.3 liter Dual VVT-i dengan kuasa 94 hp dan 121 Nm yang digandingkan dengan transmisi automatik empat-kelajuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required