Jalan sambungan dari Jalan 1/27A-Setiawangsa dibuka

Jalan sambungan dari Jalan 1/27A-Setiawangsa dibuka

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) telah memaklumkan jalan sambungan di Jalan 1/27A Wangsamaju ke Jalan Mohd Yatim Yahya, Setiawangsa telah pun dibuka kepada lalu lintas. Pembukaan jalan ini bakal memberikan laluan alternatif kepada pengguna jalanraya di sekitar kawasan perumahan Wangsamaju dan Setiawangsa.

Majlis perasmian dan pembukaan jalan terbabit telah disempurnakan oleh Tuan Haji Khalid bin Abdul Samad, Menteri Wilayah Persekutuan. Menurut DBKL, jalan ini dilihat dapat menampung peningkatan aliran trafik di kedua-dua kawasan berkenaan. Sekaligus mengurangkan keresahan para pengguna yang menggunakan laluan ke/dari Wangsamaju dan Setiawangsa saban hari yang sering berhadapan dengan masalah trafik terutamanya pada waktu puncak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required