BMW M’sia buka Pusat 4S yang diperbaharui di Kedah

BMW M’sia buka Pusat 4S yang diperbaharui di Kedah

BMW Malaysia bersama pengedarnya Lee Motors Autocare, telah membuka semula Pusat 4S (Jualan, Penyelenggaraan, Alat Ganti dan Sistem) yang diperbaharui di Kedah untuk memberikan perkhidmatan terbaik yang diperlukan oleh pelanggan di bahagian utara Semenanjung Malaysia.

Fasiliti seluas 15,000 kaki persegi ini mampu memuatkan tujuh kenderaan BMW dan enam unit BMW Premium Selection untuk tujuan pameran. Bukan itu sahaja, premis tersebut kini menampilkan stesen kerja Grand Klasse (GKL) yang terbaharu serta ruang BMW Customer Lounge, Isetta Bar dan kaunter barangan BMW Lifestyle.

Pengarah Urusan Lee Motors Autocare, Eugene Lee berkata, “Kami telah menimba pengalaman dan kepakaran yang berusia lebih sedekad dalam ikhtiar kami untuk membawakan Kenikmatan Pemanduan Sempurna di Malaysia. Kami percaya dan berbangga untuk terus mendorong jenama BMW ke hadapan dengan menawarkan perkhidmatan bertahap cemerlang dan memperkayakan pengalaman pemanduan kepada para pelanggan kami. ”

Lee Motors Autocare ini beroperasi di No. 86-C, Lorong Perak 18, 05150 Alor Setar, Kedah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required