Modenas rai Hari Motosikal Dunia dengan konvoi amal

Modenas rai Hari Motosikal Dunia dengan konvoi amal

Sempena Hari Motosikal Dunia yang diraikan pada 21 Jun setiap tahun, Modenas tahun ini telah menganjurkan satu konvoi kebajikan dari Shah Alam ke Tanjung Malim, melibatkan lebih daripada 100 pemilik motosikal jenama itu. Merupakan sebahagian daripada program tanggungjawab sosial syarikat (CSR), beberapa kelan motosikal Modenas turut menjayakan acara ini.

Antaranya ialah Kelab Pemilik Modenas Pulsar (MPOC), Kelab Dominar 400 Malaysia (D4CM) dan Modenas Elegan Downtown (MEDT) yang turut disertai oleh wakil pengurusan dari Modenas dan juga DRB-Hicom. Bermula dari EON Glenmarie, konvoi kemudiannya menuju ke Pusat Tahfiz Ulum Add Din di Tanjung Malim, Perak dan meluangkan masa bergotong-royong membersihkan perkarangan pusat berkenaan.

Modenas rai Hari Motosikal Dunia dengan konvoi amal

Ketua Pegawai Eksekutif Modenas, Roslan Roskan menjelaskan, pihaknya ingin selalu menganjurkan acara bermakna seperti ini yang turut melibatkan pelanggan-pelanggannya sekali untuk berbakti kepada masyarakat.

“Pemilik-pemilik Modenas memang selalu berkongsi minat untuk aktiviti-aktiviti menunggang. Dan kali ini ia jadi lebih bermakna dengan cara kami sendiri untuk meraikan Hari Motosikal Dunia tahun ini – melakukan apa yang digemari iaitu menunggang keliling dan dalam masa sama turut mencurah tenaga untuk masyarakat, serta meraikan mereka di bulan Syawal ini,” jelas beliau.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required