Ingress Swede Automobile jadi pengedar terbaru Volvo

Ingress Swede Automobile jadi pengedar terbaru Volvo

Volvo Car Malaysia telah melantik Ingress Swede Automobile, anak syarikat kepada Ingress Corporation, sebagai rakan-pengedar terbaru yang turut akan menyaksikan pembukaan pusat 3S di Damansara dalam tempoh beberapa bulan ini.

Kemudahan baru ini, yang akan menjalankan aktiviti jualan, servis dan alat ganti, akan memenuhi keperluan pelanggan di kawasan sekitarnya, sebagai usaha Volvo Car Malaysia untuk memperkukuhkan kedudukan rangkaian pengedarnya di seluruh negara.

“Sebagai sebuah jenama yang memberi tumpuan utama kepada pelanggan, kami ingin memastikan untuk terus dapat menyediakan pengalaman premium dan holistik kepada pelanggan sepanjang pengalaman pemilikan mereka bersama kenderaan Volvo,” jelas Pengarah Urusan Volvo Cars Malaysia, Nalin Jain.

“Bahagian automotif bagi Ingress Corporation Berhad memiliki sejarah panjang melayani pelanggan dalam segmen kenderaan premium di negara ini, dan kami sangat yakin dapat memenuhi jangkaan daripada Volvo,” jelas ketua pengedar di Ingress Swede Automobile, Mohd Azeman.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required