GALERI: Yamaha Y15ZR, R25 dan R6 Petronas Sprinta

Ketiga-tiga motosikal Yamaha-Petronas Sprinta edisi khas yang anda lihat ini sebenarnya ialah hadiah yang ditawarkan untuk pertandingan Petronas Sprinta Bonanza 2019. Habuan bulanan kepada pemenang bertuah ialah sebuah Yamaha Y15ZR, seperti yang telah diserahkan April lalu kepada pemenangnya.

Tetapi, jangan bersedih. Rasanya belum terlambat kalau masih ada yang nak mencuba nasib, kerana pertandingan itu akan berlangsung sehingga 30 September nanti. Selain daripada enam buah Y15ZR yang ditawarkan itu, ada juga dua lagi hadiah utama untuk direbut; Yamaha R25 dan juga R6 seperti yang anda lihat di dalam galeri ini.

Info lanjut berkaitan penyertaan pertandingan in bolehlah dirujuk di web mymesra.com.my. Sementara itu, boleh belek galeri ketiga-tiga motosikal ini untuk melihat ketelitian dan perincian kerja cat serta kelainan yang ditampilkan khas untuk sesiapa saja yang berminat. Teringin nak dapat sebuah?

Yamaha Y15ZR Petronas Sprinta

Yamaha R25 Petronas Sprinta

Yamaha R6 Petronas Sprinta

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required