Bilik pameran Subaru PJ yang dinaiktaraf dilancarkan

Bilik pameran Subaru PJ yang dinaiktaraf dilancarkan

Selain melancarkan Subaru Forester generasi kelima semalam, Motor Image turut memperkenalkan bilik pameran Subaru PJ yang dinaiktaraf bagi memberikan pengalaman yang lebih bermakna buat para pelanggannya.

Salah satu daripada naiktaraf utara ialah dengan adanya teknologi augmented reality (AR) dan virtual reality (VR), di mana ia memberikan pengalaman membeli-belah secara lebih interaktif. Dengan AR, pelanggan boleh melihat model Subaru dalam warna dan kemasan yang berbeza dengan menggunakan Apple iPad.

Sementara itu, dengan menggunakan VR headset yang ditempatkan di sebuah bilik khas, pelanggan boleh melihat model Subaru secara 360-darjah, termasuk ‘boleh memasuki’ kenderaan berkenaan. Jadi, ia membolehkan pelanggan menikmati pengalaman untuk model berkenaan secara maya, sekiranya ia tidak dipamerkan di bilik pameran tersebut.

Bukan itu sahaja, bilik pameran ini turut dilengkapi dengan ruang pemainan kanak-kanak, “Subaru Loves Children & Babies Forest” dan juga sudut aksesori rasmi dan produk cenderahati gaya hidup Subaru.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required